Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Hungarian
termékek

GY.I.K

Gyakori Kérdések

Rendeléssel Kapcsolatos Kérdések

Meddig kell leadnom a rendelést, ha másnap szeretném megkapni?

A rendelést fagylaltszezonban hétköznap délután 13 óráig történő leadása esetén tudjuk másnapi kiszállítással teljesíteni. A legkésőbb csütörtök 13 óráig leadott rendelések még az adott héten pénteki napon kiszállításra kerülnek.

Milyen súlykorlátok vannak a csomagokat illetően?

A csomagok maximum súlya 20 kg. A 20 kg-ot meghaladó rendeléseket külön-külön csomagban állítjuk össze.

Kapok értesítést arról is, hogy mikor érkezik a csomagom?

A rendelésed feldolgozásának minden lépéséről emailt küldünk. Miután a rendelésed leadtad kb. 2-3 percen belül kapod meg a visszaigazoló emailt. Amikor feladtuk a csomagot, küldünk SMS-t is. Ha a csomag megérkezik a településedre, az MPL küld emailt/sms-t arról, hogy átvette a csomagodat kézbesítő vagy csomagpont.

Ha módosítani vagy törölni szeretném a megrendelést?

A megrendelést lehet módosítani, hozzátenni, elvenni, törölni. Írj, vagy hívj minket azonnal. Ha email írsz, mindig válaszolj az általunk kiküldött valamelyik értesítő e-mailre, mert abban már benne van minden adat.

Készlethiányos egy termék, amit szeretnék megrendelni. Mi a teendő ilyenkor?

Valós készlettel dolgozunk, ezért előfordulhat, hogy egyes termékek nem rendelhetőek. Lépj kapcsolatba velünk és pontosan meg fogjuk tudni mondani, mikorra várhatod a terméket. Kérj értesítést is a termékre, így ahogy készleten lesz, arról e-mailben üzenetet fogsz kapni.

Bankkártyával szeretnék fizetni

Természetesen fizethetsz online, a rendelés leadásakor. Ez esetben válaszd fizetési módnak ezt: Biztonságos online bankkártyás fizetés. Ennek nincs költsége, a rendelés lezárásakor fizethetsz a Barion felületén. Fizethetsz online, a rendelés leadásakor. Ez esetben válaszd fizetési módnak ezt: Utánvét. Ebben az esetben a csomag átvételekor fizetsz a futárnak. Ennek díja van.

A szállítási és fizetési módokról itt találsz részletes információt

Nem tudtam kifizetni a rendelésemet Barion bankkártyás fizetéssel. Mi a teendő ilyenkor?

Ebben az esetben kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megtalálni számodra a legjobb megoldást. Tudunk küldeni egy linket, hogy ismét a fizetési felületre kerülj és változtatni is tudjuk a fizetési módot.

Előre utalást választottam, de nem tudom hova kell utalnom?

A visszaigazoló e-mailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat, ha szükséges küldünk proforma számlát, amin szintén megtalálod az összes adatot.

Kedvezményezett neve: Nyír-Por Kft.
Számlavezető bank: MBH
Számlaszám: 10103434-10823900-01006004

Mi az a Barion?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha regisztrálsz és elmented bankkártya adataidat, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Akkor is tudsz vásárolni és fizetni, ha nincs nálad a bankkártyád.

Fizetéshez használhatod Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve Amex bankkártyádat.

Fontos információ! 2020. november 30-tól az internetes bankkártyás fizetéskor a biztonságos fizetés érdekében bevezetésre kerül az erős ügyfélhitelesítés biztonsági ellenőrző lépés. Ez azt jelenti, hogy a bankkártyaadatok megadása után a banktól SMS-ben kapott kódot kell megadnod az automatikusan megnyíló felületen vagy a banki mobilalkalmazáson keresztül kell hitelesítened a tranzakciót.

Szállítással Kapcsolatos Kérdések

Melyik csomagküldő szolgálat hozza ki a csomagomat?

A csomagokat az MPL Magyar Posta futárszolgálata szállítja ki.

Hétvégi kiszállítás lehetséges?

Hétvégi kiszállításra sajnos nincs lehetőség.

Hol jár a csomagom?

A rendelésed feldolgozásának minden lépéséről emailt küldünk. Miután átadtuk a futárcégnek a csomagot, küldünk egy emailt.

Csak az adott időpontban tudom átvenni a megrendelést?

Ha csak konkrét időpontban, pl. csütörtökön 14 óra után tudod átvenni, azt NEM tudjuk megoldani. Ilyen esetben Házhozszállítás helyett Postán maradóra, Csomagpontra vagy Csomagautomatába kérd a rendelésed. Így nem kell az órádat és a futárt figyelned, akkor mész érte, amikor időd van.

A szállítási és fizetési módokról itt találsz részletes információt

Visszaküldéssel Kapcsolatos Kérdések

Sajnos nem ezt a terméket szerettem volna megrendelni, mit tegyek?

Semmi gond. A csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül meggondolhatod magad, és indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ha bármilyen okból vissza szeretnéd küldeni, itt megtalálsz minden információt.

Számlázással Kapcsolatos Kérdések

Számlát szeretnék

Minden rendelésről automatikusan elektronikus számlát állítunk ki. A feladott csomagban elhelyezzük a kinyomtatott számlát, valamint a későbbiekben emailben is küldjük a elektronikusan a számlát. Ha nem találod, jelezd nekünk, újra elküldjük.

Céges (adószámos) számlát szeretnék

Cég, egyéni vállalkozó, és bármilyen más gazdálkodó szervezet csak akkor számolhatja el a számlát, ha az adószáma szerepel rajta. Ehhez szükséges a vállalkozás/szervezet neve és az adószáma. A rendelés folyamán a Pénztár első oldalán, ezt pipáld ki: Adószámos számlát kérek. Ekkor megjelenik az adószám és cégnév, ezeket töltsd ki figyelmesen. A számlát az itt megadott névre fogjuk elkészíteni akkor, amikor feladjuk a csomagodat, és elküldjük neked a számlát emailben.

Alapanyagokkal Kapcsolatos Kérdések

Milyen fagylaltadagoló kanalak kaphatóak a FagyiShop webshopjában?

Nálunk kizárólag a jó minőségű Stöckel típusú fagylaltadagoló kanalakat forgalmazzuk. Kapható hagyományos (kék nyelű) illetve teflon bevonattal rendelkező (piros nyelű) adagolókanál is.

Mi a Frizzy koncentrátum?

A Frizzy koncentrátum egy jégkása ízesítő alapanyag. A jégkása színezésére és ízesítésére szolgál.

Hány féle csokoládé/vanília fagylalt alapanyag van? Mi a különbség?

Webshopunkban számos, közel 40 fajta csokoládé és vanília fagylalt alapanyag megtalálható. Több hazai és külföldi (jellemzően olasz gyártó) termékeit forgalmazzuk.

Hogyan készítsek fagylaltot fagylaltporból?

A 2 kg fagylaltporhoz csak 4 liter vízre van szükség. Öntsük össze az alapanyagokat és keverjük csomómentesre. A fagylaltlevet öntsük fagylaltkészítő gépbe. A 2 kg fagylaltport 4 liter vízzel csomómentesen keverjük el, majd öntsük a fagylaltkészítő gépbe.

Mi a fagylaltpaszta?

A fagylaltpaszta egy ízesítő koncentrátum. Fagylaltalap ízesítésére szolgál.

Mi a fagylalt variegátó?

A fagylalt variegátó egy rétegező, ízesítő alapanyag. A kész fagylalthoz rétegezve adhatunk vele plusz és különleges ízt.

Mi az ízesítőpor, aromapor?

A fagylalt aromapor egy por állagú koncentrátum. Fagylaltalaphoz adva érjük el vele a kívánt ízt.

Mi a fagylaltalap?

A fagylaltalap egy semleges ízvilágú fagylaltlé, melyet beízesítése után (pl. fagylaltpasztával vagy aromaporral) kapunk fagyasztásra váró fagylaltlevet.

Mi a habosító / emulgáló szer?

A habosító/emulgáló egy fagylalt adalékanyag, mely a sűrű nehéz szerkezetű fagylaltot teszi lágyabbá, könnyebbé és selymesebbé.