Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Hungarian
termékeink

GY.I.K

Gyakori Kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések:

Meddig kell leadnom a rendelést, ha másnap szeretném megkapni?

A rendelést fagylaltszezonban hétköznap délután 13 óráig történő leadása esetén tudjuk másnapi kiszállítással teljesíteni. A legkésőbb csütörtök 13 óráig leadott rendelések még az adott héten pénteki napon kiszállításra kerülnek.

Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?

Ha a rendelés leadása után változtatni szeretnél (pl. más terméket kérnél, vagy lemondanád a rendelést), minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot. A leggyorsabb, ha telefonon hívsz minket vagy válaszolsz a visszaigazoló e-mailre, és jelzed a módosítási/törlési igényt. Fontos tudni, hogy amíg a csomagot nem adtuk át a futárszolgálatnak, gond nélkül módosítható vagy lemondható a rendelés. Ha már úton van a csomag, utólag sajnos nem tudunk változtatni, de érdemes ekkor is egyeztetni velünk a teendőkről.

Milyen súlykorlátok vannak a csomagokat illetően?

A csomagok maximum súlya 20 kg. A 20 kg-ot meghaladó rendeléseket külön-külön csomagban állítjuk össze.

Kapok értesítést arról is, hogy mikor érkezik a csomagom?

A rendelésed feldolgozásának minden lépéséről emailt küldünk. Miután a rendelésed leadtad kb. 2-3 percen belül kapod meg a visszaigazoló emailt. Amikor feladtuk a csomagot, küldünk SMS-t is. Ha a csomag megérkezik a településedre, az MPL küld emailt/sms-t arról, hogy átvette a csomagodat kézbesítő vagy csomagpont.

Ha módosítani vagy törölni szeretném a megrendelést?

A megrendelést lehet módosítani, hozzátenni, elvenni, törölni. Írj, vagy hívj minket azonnal. Ha email írsz, mindig válaszolj az általunk kiküldött valamelyik értesítő e-mailre, mert abban már benne van minden adat.

Készlethiányos egy termék, amit szeretnék megrendelni. Mi a teendő ilyenkor?

Valós készlettel dolgozunk, azonban előfordulhat, hogy egyes termékek nem rendelhetőek (pl.: tölcsérek). Lépj kapcsolatba velünk és pontosan meg fogjuk tudni mondani, mikorra várhatod a terméket. Kérj értesítést is a termékre, így ahogy készleten lesz, arról e-mailben üzenetet fogsz kapni.

Milyen fizetési módok érhetők el?

Többféle fizetési lehetőséget kínálunk, hogy a számodra legkényelmesebbet választhasd:

  • Online bankkártyás fizetés: Biztonságos, azonnali fizetés Barion rendszeren keresztül (Visa, MasterCard, stb.).

  • Előre utalás banki átutalással: A rendelés visszaigazolása után e-mailben megküldjük az utaláshoz szükséges adatokat, és a jóváírás után küldjük a csomagot.

  • Utánvét (készpénz a futárnak): A termékeket a futár kézbesíti, és átvételkor készpénzben fizethetsz (utánvét díja lehet). Ez a lehetőség csak házhozszállításnál érhető el.

  • Készpénzes fizetés személyes átvételnél: Ha személyesen veszed át a terméket nyíregyházi telephelyünkön, a helyszínen készpénzben tudsz fizetni.

Bankkártyával szeretnék fizetni

Természetesen fizethetsz online, a rendelés leadásakor. Ez esetben válaszd fizetési módnak ezt: Biztonságos online bankkártyás fizetés. Ennek nincs költsége, a rendelés lezárásakor fizethetsz a Barion felületén. Fizethetsz online, a rendelés leadásakor. Ez esetben válaszd fizetési módnak ezt: Utánvét. Ebben az esetben a csomag átvételekor fizetsz a futárnak. Ennek díja van.

A szállítási és fizetési módokról itt találsz részletes információt

Nem tudtam kifizetni a rendelésemet Barion bankkártyás fizetéssel. Mi a teendő ilyenkor?

Ebben az esetben kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megtalálni számodra a legjobb megoldást. Tudunk küldeni egy linket, hogy ismét a fizetési felületre kerülj és változtatni is tudjuk a fizetési módot.

Előre utalást választottam, de nem tudom hova kell utalnom?

A visszaigazoló e-mailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat, ha szükséges küldünk proforma számlát, amin szintén megtalálod az összes adatot.

Kedvezményezett neve: Nyír-Por Kft.
Számlavezető bank: Raiffeisen bank
Számlaszám: 12042816-02000953-00100002

Mi az a Barion fizetési lehetőség?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha regisztrálsz és elmented bankkártya adataidat, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Akkor is tudsz vásárolni és fizetni, ha nincs nálad a bankkártyád.

Fizetéshez használhatod Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve Amex bankkártyádat.

Fontos információ! 2020. november 30-tól az internetes bankkártyás fizetéskor a biztonságos fizetés érdekében bevezetésre kerül az erős ügyfélhitelesítés biztonsági ellenőrző lépés. Ez azt jelenti, hogy a bankkártyaadatok megadása után a banktól SMS-ben kapott kódot kell megadnod az automatikusan megnyíló felületen vagy a banki mobilalkalmazáson keresztül kell hitelesítened a tranzakciót.

Szállítással kapcsolatos kérdések:

Milyen gyorsan kapom meg a rendelésem?

Igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt kiszállítani a termékeket. A rendelés feldolgozása után általában 1–3 munkanapon belül megérkezik hozzád a csomag. Fagylaltszezonban (kb. március közepétől szeptember közepéig), ha hétköznap 13:00 óráig leadod a rendelést, gyakran már a következő munkanapon kézhez kaphatod. Minden fontosabb lépésről e-mailben értesítünk (pl. rendelés visszaigazolása, csomag feladása), így pontosan tudni fogod, mikor várható a szállítás.

Melyik csomagküldő szolgálat hozza ki a csomagomat?

A csomagokat az MPL Magyar Posta, Express One futárszolgálata szállítja ki.

Hétvégi kiszállítás lehetséges?

Hétvégi kiszállításra sajnos nincs lehetőség.

Hol jár a csomagom?

A rendelésed feldolgozásának minden lépéséről emailt küldünk. Miután átadtuk a futárcégnek a csomagot, küldünk egy emailt.

Csak az adott időpontban tudom átvenni a megrendelést?

Ha csak konkrét időpontban, pl. csütörtökön 14 óra után tudod átvenni, azt NEM tudjuk megoldani. Ilyen esetben Házhozszállítás helyett Postán maradóra, Csomagpontra vagy Csomagautomatába kérd a rendelésed. Így nem kell az órádat és a futárt figyelned, akkor mész érte, amikor időd van.

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség személyes átvételre is!